fredag den 31. juli 2009

Skal Det Være Lovligt At Være I Besiddelse af 140 Gram Kokain.

Er Loven Ikke Ens For Alle.


Jeg Tror Vi Mange - Der Er Dybt Forarget





Her så vi et godt eksempel På Forskelsbehandlingen! Den lille stofmisbruger, Samlignet med Personen, i det finere Jetset. Når jeg siger det finere Jetset, er det fordi der også i Jetset Kredse. Findes forskellige luftlag. Ikke alle høre til blandt de kongelige, forståeligt nok



De der findes i de Royale Kredse: Bladsmører, Læger, Psykologer, Musikere, Fodboldspillere, Skønhedseksperter, Modeler, Designere, Og Modeverden Især - Alle er de en del, af det Finere Jetset. Alle kæmper De om, at Få Snothornet Dyppet Når Festen Kører, Men når de bliver sigtet for 140 gram. Ja så løslader man dem i største fart med en godtaget forklaring om. At DET HELT Normalt man splejser, Når der skal festes i jetset - branchen. Hvis vi andre dog bare kendte de Kongelige. Tænk!! Så ville politiet være nød til at købe en SÅ NAIV Historie. Blot fordi du havde kendskab til De Kongelige og Kunne Blive en Pinlig Historie For Dem - De nok så fine, Kongelige.


I MÅ MEGET UNSKYLDE - MEN TROR I VI BLINDE!!




Øvrigt har jeg glemt deres sande beskyttere. Bank-direktørene, der hjælper dem, med deres knap så rene formuer... Politikerne, der stopper os med løgne - så vandet driver af dem.

ER DET SÅDAN EN VERDEN! I VIL OVERLADE TIL HVOR BØRN OG BØRNEBØRN



VILLE DET IKKE VÆRE BEDRE, OM PRINS JOACHIM FORTALTE VIGTIGHEDEN AF MINERALERNES BETYDNING FOR JORDEN. JEG ER SIKKER PÅ HAN KAN TALE MED OM VIGTIGHEDEN... ALLE KAN PRØVE AT LÆGGE NOGLE GODE SPIRE- KARTOFLER I TO RÆKKER.

PRØV SÅ AT LÆGGE FRISK TANG I DEN ENE RÆKKE

I DEN ANDEN RÆKKE GØR I SÅ SOM I PLEJER, LÆGGER DEM DIREKTE I JORDEN

PAS DEM BEGGE ENS OG HUSK HUSK INGEN GØDNING! TAK! I vil da opdage mineralernes betydning. DET UDBYTTE KARTOFLERNE GIVER FRA RÆKKEN MED TANG - ER OP TIL TRE GANGE SÅ STORT SOM RÆKKEN UDEN. KARTOFLERNE ER STØRE, SMAGER BEDRE. JEG LÆRTE MEGET AF MIN MORFAR SOM DRENG!!
Sincerely jan thomsen
J.K.A
PS Ingen kender bedre til jetset miljøet ind den læge " Jeg nævner ingen Navn" Der straks efter anholdelse stod frem og forsvarede jetset miljøet.
JEG MÅ SIGE HANS KENDSKAB TIL JETSET MILJØET... VAR MEGET STORT...
HAN VIDSTE ALT OM HVORDAN DET GIK FOR SIG - NÅR MAN FESTEDE OG HVOR MEGET MAN TOG. SAMTIDIG KUNNE HAN HELT AFKRÆFTE, AT DET VAR MED VIDERESALG FOR ØJET! åh jeg ville føle mig lille - som en lakaj uden følelser og samvittighed!
FØJ FOR SØREN
UTROLIG VERDEN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar